"A legfontosabb dolgokat a legnehezebb elmondani. Ha ezekről beszélsz, nevetségesnek érzed magad, hiszen szavakba öntve összezsugorodnak - amíg a fejedben vannak, határtalannak tűnnek, de kimondva jelentéktelenné válnak. Ám azt hiszem, többről van itt szó. A legfontosabb dolgok túl közel lapulnak ahhoz a helyhez, ahol a lelked legféltettebb titkai vannak eltemetve, irányjelzőként vezetnek a kincshez, amit az ellenségeid oly szívesen lopnának el. S ha mégis megpróbálsz beszélni róluk, a hallgatóságtól csak furcsálló tekinteteket kapsz cserébe, egyáltalán nem értenek meg, nem értik, miért olyan fontos ez neked, hogy közben majdnem sírva fakadsz. És szerintem ez a legrosszabb. Amikor a titok nem miattad marad titok, hanem mert nincs, aki megértsen."

Utolsó kommentek

  • ttomyy: Szia, Istenem, Mesy :D, lehet hogy nem hiszel nekem, de tényleg nagyon tetszik a blogod. Még nem o... (2011.01.29. 17:47) Balaton
  • ttomyy: Tiszta béna vagyok, elnyomtam valamit, és lehet megint nem kapod meg az üzenetemet :DDD, már a 3. ... (2011.01.29. 17:47) Mondja meg nekem valaki
  • Mesy :): Nem nem, nem én írtam azt az idézetet. Bár én is írhattam volna, mert ezt érzem, de nem tudnám így... (2010.05.18. 15:11) Érthetetlen az egész.
  • forgoszelkate: Tőled van ez az idézet? Annyira kifejezi a valóságot! Mármint azt a valóságot, amit megélünk. Pon... (2010.05.18. 15:05) Érthetetlen az egész.
  • Mesy :): Szia! Köszi, jólesik amit írtál. A körülöttem lévők állapota kicsit, kicsit nagyon hatással van rá... (2010.04.14. 19:08) Borzalom..
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

álmodozás (5) angol (2) barátok (13) bolond (1) cimbalom (2) élet (2) emlékek (5) én (3) érzés (8) film (3) főzőcske (2) furcsa (6) ideges (1) jókedv (6) koncert (1) könyv (3) mese (1) nyár (4) nyelvvizsga (1) rajz (5) suli (3) szomorú (3) tenisz (1) ünnep (4) utazás (2) vers (3) zene (3) Címkefelhő

Mondja meg nekem valaki

2010.02.22. 20:10 | Mesy :) | 1 komment

miért nem lehet az, hogy amikor jobban vagyok, ott maradok szépen a seggemen, és csak maradok jókedvű?

Elalszom mindjárt.. és tanulni kéne.. nem megy. De nem érdekel. Írni akarok. De minek? És amúgy sincs miről írnom. Mindenki azt hiszi, hogy én tök nyugodt vagyok. Jó, igazából az vagyok. De ha látnának belülről.. hmm, az nem lenne valami szép látvány. Néha magamban nagyon tudok dühöngeni.De ezt még egyenlőre sikerült bent tartanom. Remélem így is marad. Nem szoktam dühöngeni. Csak őrlődöm magamban. De nem akarok.. Jó nekem úgy, amilyen voltam, inkább legyen idióta, röhögjek mindenen.. Csak könyörgööööm, ilyen.. ilyen ne legyek. Szét fogok robbanni. Csak legyen tavasz és legyen meleg.. és ne legyek ilyen fáradt.. Csak egy pici nyugalmat akarok..egy pici szabadságot..

Az a legszebb, hogy azt sem tudom mi a bajom. Egyszeráen nem tudom kifejezni magam. Itt sem, írással sem nagyon. Csak nehéz minden. És felidegel minden..

És tanulnom kell.. és én aludni akarok... azt hiszem majd holnap megpróbálkozom ezzel újra. Majd ha lenyugszom.

Annyira bonyolult. Semminek nincs értelme. Az lesz ha legjobb, ha nem gondolkozom. Megyek aludni.

A bejegyzés trackback címe:

https://mse93.blog.hu/api/trackback/id/tr251782009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ttomyy 2011.01.29. 17:47:57

Tiszta béna vagyok, elnyomtam valamit, és lehet megint nem kapod meg az üzenetemet :DDD, már a 3. üzenetemet írom, mert nemtudom hogy mit nyomtam, de akkor sem engedem hogy az univerzum megakadályozzon abban amit én akarok, ne haragudj ha mégis megkapnád, istenem, ilyen még nem történt velem :DDD. Remélem tényleg csak a moderációd után jelenik meg az üzenetem, mert nem akarom ilyenekkel piszkítani a blogodat, csak más módszert nem találtam rá, hogy felvegyem a kapcsolatot veled, úgyhogy nyugodtan töröld ezt a kommentet. Megadom az emailomat: kicsirigo77@freemail.hu
Ezek után már talán én is azt hinném hogy zavarnak, de bevallom semmilyen rossz szándékom nincsen, bocsi, egyszerűen rossz ez a rendszer, nem lehet normálisan üzenetet küldeni. Még azt sem tudom hol nézem meg azt, hogy kaptam üzenetet:D. Azt azért megjegyzem, tegnap regisztráltam, úgyhogy azért sem vagyok ebben valami jártas..Első blog regisztrációm:D. Na de nem ez a fontos, azt szeretném leírni, hogy nagyon rokonszenvesnek tűnsz, és nekem sajnos nincs ilyen ismerősöm, legalábbis én nem ismerek ilyet, bár ennek a környezetem az oka...és bár én nem is vagyok pesti, hanem szolnoki vagyok, de szívesen tartanám veled a kapcsolatot. Alig győzöm írkálni hogy nem akarok zaklatónak tűnni, biztos írtak már mások is neked, de én tényleg örülök, hogy rádtaláltam:D. Áh talán hiába is irkálok, lehet semmi értelme, biztos nem vagy egy közömbös személyiség, de mit is foglalkoznál mással, majdnem értelmetlenül...
Bár ennyire még nem küzdöttem az ismeretlenér:D, úgyhogy remélem, hogy az égiek is úgy akarják, hogy megismerhetlek :D. Remélem nem zavarok.
Szia, További szép napot!
Címkék: szomorú
süti beállítások módosítása