"A legfontosabb dolgokat a legnehezebb elmondani. Ha ezekről beszélsz, nevetségesnek érzed magad, hiszen szavakba öntve összezsugorodnak - amíg a fejedben vannak, határtalannak tűnnek, de kimondva jelentéktelenné válnak. Ám azt hiszem, többről van itt szó. A legfontosabb dolgok túl közel lapulnak ahhoz a helyhez, ahol a lelked legféltettebb titkai vannak eltemetve, irányjelzőként vezetnek a kincshez, amit az ellenségeid oly szívesen lopnának el. S ha mégis megpróbálsz beszélni róluk, a hallgatóságtól csak furcsálló tekinteteket kapsz cserébe, egyáltalán nem értenek meg, nem értik, miért olyan fontos ez neked, hogy közben majdnem sírva fakadsz. És szerintem ez a legrosszabb. Amikor a titok nem miattad marad titok, hanem mert nincs, aki megértsen."

Utolsó kommentek

  • ttomyy: Szia, Istenem, Mesy :D, lehet hogy nem hiszel nekem, de tényleg nagyon tetszik a blogod. Még nem o... (2011.01.29. 17:47) Balaton
  • ttomyy: Tiszta béna vagyok, elnyomtam valamit, és lehet megint nem kapod meg az üzenetemet :DDD, már a 3. ... (2011.01.29. 17:47) Mondja meg nekem valaki
  • Mesy :): Nem nem, nem én írtam azt az idézetet. Bár én is írhattam volna, mert ezt érzem, de nem tudnám így... (2010.05.18. 15:11) Érthetetlen az egész.
  • forgoszelkate: Tőled van ez az idézet? Annyira kifejezi a valóságot! Mármint azt a valóságot, amit megélünk. Pon... (2010.05.18. 15:05) Érthetetlen az egész.
  • Mesy :): Szia! Köszi, jólesik amit írtál. A körülöttem lévők állapota kicsit, kicsit nagyon hatással van rá... (2010.04.14. 19:08) Borzalom..
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

álmodozás (5) angol (2) barátok (13) bolond (1) cimbalom (2) élet (2) emlékek (5) én (3) érzés (8) film (3) főzőcske (2) furcsa (6) ideges (1) jókedv (6) koncert (1) könyv (3) mese (1) nyár (4) nyelvvizsga (1) rajz (5) suli (3) szomorú (3) tenisz (1) ünnep (4) utazás (2) vers (3) zene (3) Címkefelhő

Az élet ajándék...

2010.10.06. 18:20 | Mesy :) | Szólj hozzá!

Miért nem hiszitek el? ...

Egy 15 éves lány a sulinkból meghalt. Odaállt a vonat elé, a fülét befogta.. Nyolc búcsúlevelet hagyott csak. Ugyan nem ismertem, de nagyon elgondolkodtatott.  Nem érte, hogy egy 15 éves lányt mi vezethette el idáig. Meg tudom érteni, hogy valaki eljut idáig, na de 15 évesen? Még el sem kezdett élni, előtte volt minden, az életét még bárhogyan alakíthatta volna.. Ami még fontosabb, hogy ezzel mennyi embernek okozott fájdalmat, akik szerették őt. Egy biztos, én soha nem fogok idáig eljutni.. akármi történik. Mindenki más.. Lehet, hogy valaki gyenge, és ha már belefáradt mindenbe, kétségbeesett, összetört, depressziós, hiába magyarázzák neki, hogy mindent meg lehet oldani, meg hogy szembe kell nézni a problémákkal.. Olyankor már nem érti, nem lát a dolgok fölé. Csak azt, hogy a világ összeesküdött ellene, és minden rossz. Mert az, hogy boldog tudj lenni, az pont ezt jelenti. Hogy hogyan fogod fel a dolgokat, hogyan értékeled őket. Mert mindenkinek vannak problémái, még ha a sajátunké tűnik a legnagyobbnak is.. Csupán az emberek különbözőek. Valaki erős, valaki pedig nem képes arra hogy máshogy nézze a dolgokat. Mert mindenben meg lehet látni a szépet. Ha az életem romokban heverne, én akkor is úgy gondolnám, hogy az életem ajándék. Már csak azt értékelni kéne, hogy élünk. Az mennyire értékeli, aki háborúból jön vissza, és heteket, hónapokat szenvedett? A vak mennyire értékelné, ha láthatna? Értékelni kell, hogy van lábunk, hogy érzünk ízeket.. Mert ez tök természetes. Egy kaland az élet, egy nagy kaland, és talán nem a rossz dolgokkal kéne foglalkozni. Mert minek? Jó az? Miért nem a szépekkel? Nem is vesszük észre, mennyire jó dolog, ha eszünk, az ízek.. Az érzelmek.. Szeretet, szerelem, hogy vannak ilyenek. Nem vesszük észre, hogy mennyi lehetőség van. Mert rengetek.. A határ a csillagos ég.. Igazából bármit megtehetnünk.. Igen, van sok-sok probléma emelett. De minek vannak? Hogy megoldjuk őket. Ha minden szépen tökéletes lenne, úgysem értékelnénk azt. Ahogy most sem tesszük azzal, ami már amúgy is természetes. Akkor az lenne természetes, hogy mindened megvan, nincs semmi bajod soha. De ezektől leszel erős, ezektől szerzel tapasztalatokat. És így izgalmas az egész.. :) Nem lehetünk semmiben sem biztosak, próbáljuk megérteni az világot, hogy miért élünk, miért vagyunk. Szerintem nem lenne jobb, ha tudnánk mindenre a válasz. Így jó minden, ahogy van.. És nem véletlenül van minden így. Az sem véletlen, hogy milyen dolgokkal kell megküzdened, hogy mi miért történik. Oka van mindennek, meg kell találni mi az. Szóval nagyon fontos, hogy valaki így fogja fel a dolgokat. A baj az, hogy ezt egy összetört embermnek már hiába mondjuk. Nem könnyű optimistának lenni, főleg olyan állapotban.. Még annyi, hogy én erre ami történt, nem mondok semmit, nem mondom hogy gyáva, önző, vagy szánalmas dolog, mert amíg nem érzem át teljesen azt, ami elvezette őt idáig, addig nem is tehetem... és átérezni más dolgait teljesen nem lehet. Max. annyit mondhatok, hogy nem értem.. de nem is érthetem.

"Ha nem hiszed el hogy az életed ajándék,
Nézd meg jobban hogy élnek anyádék,
Ha nem hiszed el hogy az élet,
Tényleg örökké tart,
Hiába úszol belefulladsz,
Pedig ott van a másik part!"

A bejegyzés trackback címe:

https://mse93.blog.hu/api/trackback/id/tr722351269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: élet
süti beállítások módosítása