"A legfontosabb dolgokat a legnehezebb elmondani. Ha ezekről beszélsz, nevetségesnek érzed magad, hiszen szavakba öntve összezsugorodnak - amíg a fejedben vannak, határtalannak tűnnek, de kimondva jelentéktelenné válnak. Ám azt hiszem, többről van itt szó. A legfontosabb dolgok túl közel lapulnak ahhoz a helyhez, ahol a lelked legféltettebb titkai vannak eltemetve, irányjelzőként vezetnek a kincshez, amit az ellenségeid oly szívesen lopnának el. S ha mégis megpróbálsz beszélni róluk, a hallgatóságtól csak furcsálló tekinteteket kapsz cserébe, egyáltalán nem értenek meg, nem értik, miért olyan fontos ez neked, hogy közben majdnem sírva fakadsz. És szerintem ez a legrosszabb. Amikor a titok nem miattad marad titok, hanem mert nincs, aki megértsen."

Utolsó kommentek

  • ttomyy: Szia, Istenem, Mesy :D, lehet hogy nem hiszel nekem, de tényleg nagyon tetszik a blogod. Még nem o... (2011.01.29. 17:47) Balaton
  • ttomyy: Tiszta béna vagyok, elnyomtam valamit, és lehet megint nem kapod meg az üzenetemet :DDD, már a 3. ... (2011.01.29. 17:47) Mondja meg nekem valaki
  • Mesy :): Nem nem, nem én írtam azt az idézetet. Bár én is írhattam volna, mert ezt érzem, de nem tudnám így... (2010.05.18. 15:11) Érthetetlen az egész.
  • forgoszelkate: Tőled van ez az idézet? Annyira kifejezi a valóságot! Mármint azt a valóságot, amit megélünk. Pon... (2010.05.18. 15:05) Érthetetlen az egész.
  • Mesy :): Szia! Köszi, jólesik amit írtál. A körülöttem lévők állapota kicsit, kicsit nagyon hatással van rá... (2010.04.14. 19:08) Borzalom..
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

álmodozás (5) angol (2) barátok (13) bolond (1) cimbalom (2) élet (2) emlékek (5) én (3) érzés (8) film (3) főzőcske (2) furcsa (6) ideges (1) jókedv (6) koncert (1) könyv (3) mese (1) nyár (4) nyelvvizsga (1) rajz (5) suli (3) szomorú (3) tenisz (1) ünnep (4) utazás (2) vers (3) zene (3) Címkefelhő

Csak

2010.05.31. 22:17 | Mesy :) | Szólj hozzá!

Hjajj de álmos vagyok.. Olyanok vagyunk mint kis hülye gépek, csak sokkal összetettebbek. Lemerülünk, kimerülünk, aztán feltöltődünk, tehát alszunk. Aztán paff, egyszer elromlunk. De tényleg, csak működünk, és vannak alkatrészeink. :P Csak ilyen bonyolultan. De amúgy magamat tartom a legbonyolultabbnak. Más dolog, hogy nem értek másokat, mert hogy "bonyolultak", de igazság szerint nem. Annak tűnik sokmindenki, de végül mindig azt gondolom, hogy én vagyok túl bonyolult. Ami nem jó, mert elég lenne annyira, hogy legalább megértsem saját magam. De majd fejlesztem az agyam és talán menni fog.

Még pontosan hét tanítási napot kell kibírnom, vagyis egészen pontosan 43 órát. Leszámítva a holnapi napot, a cimbalom vizsgának köszönhetően. Ami azért elviselhetőbb mint egy gyönyörű keddi nap a suliban. Még túl kell esnem egy egész az-ember-létfenntartó-szervei-és-működésük témazárón, egy nyelvtan tz-n, egy kétórás irodalom tz-n, amit már két hete halasztok, meg egy angol felelésen Londonból. Miéért?

Ma nem volt szerencsés napom, vagyis estém. Elmentünk zp-be, de a kérjük-távozzanak-mert-elmarad-a-koncert-az-eső-miatt dolog miatt szépen távoztunk, két órá fagyoskodás után, amíg vártunk a koncertre. Felháborító. Jó, kb. ötvenen voltak összesen - az együtessel együtt-, mert senki nem olyan hülye hogy esőben jöjjön koncertre,de azért egy pár számot eldalolhattak volna a sok szerencsétlen hülyének, az élén velünk.

De most fáradt vagyok elmélkedni, ezért nem elémélkedem. Pedig írhatnék a hű de nagy bánataimról,de amilyen hirtelen jönnek, olyan gyorsan el is múlnak. Amúgy is utálok panaszkodni, nem is szoktam, csak ide, szóval ezek majd akkor jönnek, ha éppen olyan a hangulatom mikor blogot írok. Nagyon könnyen leszek rosszkedvű, de elég egy nagyon kicsit dolog ahhoz hogy megint jókedvű legyek. De most megyek felrakni magamat a töltőre - és már azt is tudom, hogy ezek transzformátorok,és átalakítja az elektronok feszültségét meg áramerősségét, és juhé-, hogy holnap kipihenten és frissen tudjak nekilátni az angolhoz meg a többihez.Ami már nem fog összejönni, mert akkor kilenckor le kellett volna feküdnöm. Amúgy szeretem a fizikát, a fizika meg a biosz legalább értelmes tantárgyak. Mert érdekesek, mert arról tanítanak, amik körülöttünk vannak, meg a saját testünkről meg állatokról meg növényekről. Alvás.

A bejegyzés trackback címe:

https://mse93.blog.hu/api/trackback/id/tr292046316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása