"A legfontosabb dolgokat a legnehezebb elmondani. Ha ezekről beszélsz, nevetségesnek érzed magad, hiszen szavakba öntve összezsugorodnak - amíg a fejedben vannak, határtalannak tűnnek, de kimondva jelentéktelenné válnak. Ám azt hiszem, többről van itt szó. A legfontosabb dolgok túl közel lapulnak ahhoz a helyhez, ahol a lelked legféltettebb titkai vannak eltemetve, irányjelzőként vezetnek a kincshez, amit az ellenségeid oly szívesen lopnának el. S ha mégis megpróbálsz beszélni róluk, a hallgatóságtól csak furcsálló tekinteteket kapsz cserébe, egyáltalán nem értenek meg, nem értik, miért olyan fontos ez neked, hogy közben majdnem sírva fakadsz. És szerintem ez a legrosszabb. Amikor a titok nem miattad marad titok, hanem mert nincs, aki megértsen."

Utolsó kommentek

  • ttomyy: Szia, Istenem, Mesy :D, lehet hogy nem hiszel nekem, de tényleg nagyon tetszik a blogod. Még nem o... (2011.01.29. 17:47) Balaton
  • ttomyy: Tiszta béna vagyok, elnyomtam valamit, és lehet megint nem kapod meg az üzenetemet :DDD, már a 3. ... (2011.01.29. 17:47) Mondja meg nekem valaki
  • Mesy :): Nem nem, nem én írtam azt az idézetet. Bár én is írhattam volna, mert ezt érzem, de nem tudnám így... (2010.05.18. 15:11) Érthetetlen az egész.
  • forgoszelkate: Tőled van ez az idézet? Annyira kifejezi a valóságot! Mármint azt a valóságot, amit megélünk. Pon... (2010.05.18. 15:05) Érthetetlen az egész.
  • Mesy :): Szia! Köszi, jólesik amit írtál. A körülöttem lévők állapota kicsit, kicsit nagyon hatással van rá... (2010.04.14. 19:08) Borzalom..
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

álmodozás (5) angol (2) barátok (13) bolond (1) cimbalom (2) élet (2) emlékek (5) én (3) érzés (8) film (3) főzőcske (2) furcsa (6) ideges (1) jókedv (6) koncert (1) könyv (3) mese (1) nyár (4) nyelvvizsga (1) rajz (5) suli (3) szomorú (3) tenisz (1) ünnep (4) utazás (2) vers (3) zene (3) Címkefelhő

A Titokról

2010.10.16. 19:56 | Mesy :) | Szólj hozzá!

Csak mert működik. Nem vagyok naiv... se babonás. :P Mármint.. nem tudom, de..Ugye nem baj, hogy én még hiszek a csodákban? Hogy elhiszem, hogy az élet szép? Nem hát. Szerintem sem. Minden attól függ, hogyan fogod fel. El kell fogadni a tényeket,amik az életben vannak, a szabályokat (Nem olyan szabályokra gondolok, én utálom a szabályokat, mert nem tudom kik döntötték el és miért ők, és miért így,de tök mindegy, ez tök más téma. Szóval az élet szabályait), tisztában kell lenni azzal, hogy milyen az élet.. hogy vannak rossz dolgok. De jók is. Viszont ezzel nem tudunk mit csinálni. Mindig is voltak, vannak, lesznek, úgyhogy felesleges emiatt szenvedni. De persze a jó dolgokkal senki nem foglalkozik. Hát, akkor ne csodálkozzunk semmin. Mert minden rajtunk múlik szinte. Te döntöd el, mit hogyan látsz, hogy tudsz-e a rosszból szépet varázsolni, te döntöd el, hogyan alakítod az életed, hogy kivé válsz, hogy milyen vagy.  Hogy meg tudod-e azt csinálni, hogy a rossz helyett a szép dolgokkal foglalkozol csak, hogy nem azokkal, amik nincsenek meg neked, hanem amik megvannak. De nem is ez a lényeg, hanem amit a filmben elmondanak. Azt nem fogom leírogatni, mert abban benne van. Ha sokat gondolkodok rajta, rájövök hogy egy csomó mindent már tapasztaltam belőle..  Nem mondom senkinek, hogy higyjen benne, azt úgysem lehet senkire ráerőltetni. Még akkor sem, ha valaki nagyon szeretne hinni benne, de ha belül nem, ha közben azt gondolja, hogy nem igaz, akkor hiába. Csak azt mondom, hogy én kipróbáltam, hittem benne, működött. De tegyük fel, hogy nem igaz az egész.. Még így is, ha csak valaki hisz valamiben, az boldoggá teszi, erőt ad neki, reményt a legrosszabb helyzetekben is. A másik az, hogy ugye a lényege az, hogy legyél boldog. Nem ezt akarjuk? Ha úgy csinálsz, mintha boldog lennél, előbb utóbb elhiszed, és tényleg az leszel. Jó, ez lehet, hogy hülyén hangzik, de szerintem a filmben mindent elmondott. Úgyhogy érdemes minimum kipróbálni. A legelején még nehéz hinni benne, hiába mondja más, hogy neki működött, ha te még nem tapasztaltad. Olyankor még nehéz. De aztán, ha már tudod hogy tényleg műküdik, sokkal egyszerűbb az egész. Én elolvastam könyvben is, és ott értettem még igazán. Az élet szép. Az egész egy kaland. Nem vagyok bolond, illetve lehet, tök mindegy, viszont..álmodozom..de nem az álmaimban élek.. :) Én álmodom az életem.

"Bolond az, aki a saját világában él. Én bolond akarok maradni, és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodom, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják."

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mse93.blog.hu/api/trackback/id/tr412376470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: élet
süti beállítások módosítása